Bursiyer Aylık Ödeme işlemleri

TÜBİTAK PROJESİ BURSİYER ÖDEME İŞLEMLERİ*

*TÜBİTAK projesi burs ödeme işlemlerinin yapılabilmesi için proje bütçesinde burs ödeneğinin bulunması gerekmektedir.

 

Burs Ödemesi İçin Hazırlanacak Ödeme Eki Belgeler

Bursiyer Bilgi Formu ve Ekleri, ilgili ayda ödemeye eklenmelidir. 

            - Ek 1- Bursiyer Bilgi Formu 

            - Ek 2- Öğrenci Belgesi (E-Devlet üzerinden alınabilir.)

            - Ek 3- SGK Müstehaklık Belgesi (E-Devlet üzerinden alınabilir.) 

            - Ek 4- Kimlik Fotokopisi 

            - (TTS) Muhasebe İşlem Fişi (TÜBİTAK Transfer Takip Sisteminde) hazırlanmalıdır. 

Hazırlanan belgeler eklenerek E-BAP sisteminden Bursiyer Ödeme Talebi oluşturulmalıdır.

Proje kapsamında yapılacak burs ödemeleri için Her ayın ilk haftasında bir önceki ayın burs ödemesi için tarafınızca hazırlanacak  “Bursiyer Öğrenci Bilgi Formu ve Ekleri”nin Bap Birimine gönderilmesi gerekmektedir. Bursiyer formlarının zamanında hazırlanması ve teslim edilmesi proje yürütücülerinin sorumluluğundadır. Gecikme nedeniyle ortaya çıkacak mağduriyetlerde BAP Koordinasyon Biriminin yükümlülüğü bulunmamaktadır.

Proje Yürütücüsünden “Bursiyer Ödeme Talebi” gelmemesi halinde kişiye burs ödemesi yapılmaz.

Burs Ödemelerinin Sona Ermesi

Burs süresinin tamamlanması veya bursiyerin bursunun yürütücü tarafından sonlandırılması halinde en geç 3 gün içinde proje yürütücüsü tarafından BAP Koordinasyon Birimine bursiyerin işten çıkış bildiriminin verilmesi için dilekçe ile talepte bulunmalıdır.

BAP Koordinatörlüğünce bursiyerin işten çıkış bildirimi süresinde gerçekleştirilerek bir nüshası proje yürütücüsüne bilgi amaçlı gönderilecektir.

 

 

 

Son Güncelleme Tarihi: 01 Aralık 2025, Pazartesi
150