İş Akış Süreci

DIŞ KAYNAKLI PROJELERİN İŞ AKIŞ SÜRECİ

1. Proje Sözleşmesi Teslimi
Proje sözleşmesi imzalandıktan sonra sözleşmenin bir örneği BAP Koordinatörlüğüne teslim edilir.

2. Proje Hesabı Açılması Talebi
BAP Koordinatörlüğü tarafından sözleşme ekiyle birlikte Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına proje özel hesap açılması talebinde bulunulur.

3. Yetkililerin Belirlenmesi
Hesap açıldıktan sonra Proje Yürütücüsü, Harcama Yetkilisi ve Gerçekleştirme Görevlisi belirlemek üzere dilekçeyle birlikte BAP Koordinatörlüğüne talepte bulunur.

TÜBİTAK projeleri için; bu form doldurulur.

Diğer dış kaynaklı projeler için; bu form doldurulur.

4. Projenin e-BAP Sistemine Eklenmesi
Yürütücü e-BAP sisteminde dış kaynaklı projeler sekmesine projesini ekleyerek, proje personelini ve malzemelerini e-BAP sistemine işler.

5. İşlemlerin Yürütülmesi
Satın alma, nakit avans talebi, bursiyer işlemler e-BAP üzerinden talep oluşturularak süreç yürütülür.

 

Son Güncelleme Tarihi: 12 Kasım 2025, Çarşamba
53